Brainbee Mahle Diagnose tester

CONNEX



CONNEX



CONNEX

                         

ADAS Systeem

De meest voorkomende ADAS-systemen zijn in de eerste plaats gebaseerd op een reeks sensoren:
infrarood-, camera- en radarsensoren. Dan zijn er componenten, zoals de
elektrische stuurbekrachtiging, de elektronische stabiliteitscontrole, die elk wiel indivdueel kan remmen, en de navigator, die de route via Gps kan traceren.

Ten slotte,er zijn softwaretoepassingen die al deze systemen beheren.
Het is een complex netwerk, waarbij verschillende voertuigsystemen zijn betrokken, zelfs in geval van routine onderhoudswerkzaamheden, moeten specifiek opnieuw worden gekalibreerd om ADAS om zo volledig operationeel te zijn.

Wanneer onderhoud vereist is
Het ADAS-systeem moet worden gekalibreerd wanneer een voertuigsysteem is betrokken in de
ADAS-beheer ondergaat onderhoud.

Daarom ook in het geval van frequente operaties in multibrand-workshops:
Voorruit vervangen,
Interventies op camera's / radars,
Botsingen of micro-botsingen (parkeergerelateerd),
Interventies op de carrosserie van het voertuig (bumpers),
Voertuig levelling,
Bandvelgen vervangen ... en andere

ADAS Systeem


This is the main content area

De meest voorkomende ADAS-systemen zijn in de eerste plaats gebaseerd op een reeks sensoren:
infrarood-, camera- en radarsensoren. Dan zijn er componenten, zoals de
elektrische stuurbekrachtiging, de elektronische stabiliteitscontrole, die elk kan remmen
wiel individueel, en de navigator, die de route via Gps kan traceren.

Ten slotte,er zijn softwaretoepassingen die al deze systemen beheren.
Het is een complex netwerk, waarbij verschillende voertuigsystemen zijn betrokken, zelfs in geval van
routine onderhoudswerkzaamheden, moeten specifiek opnieuw worden gekalibreerd om ADAS te garanderen
kan volledig operationeel zijn.
Wanneer onderhoud vereist is
Het ADAS-systeem moet worden gekalibreerd wanneer een voertuigsysteem is betrokken in de
ADAS-beheer ondergaat onderhoud.

Daarom ook in het geval van frequente operaties in multibrand-workshops:
Voorruit vervangen,
Interventies op camera's / radars,
Botsingen of micro-botsingen (parkeergerelateerd),
Interventies op de carrosserie van het voertuig (bumpers),
Voertuig levelling,
Bandvelgen vervangen ... en andere